Atasay ve Asgold, fuar konseptinde üç ayda bir düzenlediği dönem toplantılarından üçüncüsünü 10–18 Ekim 2009 tarihleri arasında Atasay Genel Merkezinde tüm sektöre açık olarak gerçekleştireceğini duyurdu.
Yapılan açıklamada, Fuarda Atasay'ın Belle ve Myras markalarının yeni koleksiyonları ile Asgold'un zengin ürün yelpazesinin sektör temsilcileri ile buluşacağ
Deniz kumu ı kaydedildi.
Açıklamada, Atasay Mücevher Grubunun 2010'da satış noktası sayısını 1000'e çıkarmayı hedeflediği bildirildi.
2009 Nisan ayında Garanti Bankası işbirliğiyle başlatılan ''Altın Anahtar'' finansman destek modeli ile satış noktası sayısını 400'ün üzerine çıkaran Atasay Mücevher Grubunun, şimdi de kendi Genel Merkezinde tüm sektöre açık olarak üç ayda bir düzenlediği fuarlarla satış noktası sayısını 2010 sonuna kadar 1.000'e çıkarmayı planladığı kaydedildi.
Bu yıl ilk kez dönem toplantılarını fuar konseptinde düzenleyen Atasay Kuyumculuk'un Mağazacılıktan Sorumlu Genel Müdürü Haldun Ulutürk, konuyla ilgili şu değerlendirmelerde bulundu:
''Atasay olarak sektörde birçok yenilikçi uygulamayı hayata geçirdik. Önce 36 ay taksitle tek taş, ardından 6'ncı gün, onun ardından da sektörün finansman ihtiyacına çözüm getiren Altın Anahtar modeli geldi. Şimdi de sektörde ilk kez kendi fuarımızı düzenliyoruz. Gerçekleştirdiğimiz bu yenilikçi uygulamalar günümüz çağdaş perakendecilik anlayışının bir ürünü.
Kredilendirme çözümü ile daralan sektörün önünü açtık. Hem kuyumcular hem de nihai tüketici kazandı. Sektör, optimum stokla daha planlı davranmaya yöneldi ve stok maliyetlerini azalttı. Bu finansman modeliyle Atasay;ın Nisan;dan bu yana, satış nokta sayısını 300, cirosunu ise yüzde 16 oranında artırdık. Şimdi de bu fuarlarla 2010 sonu itibariyle satış noktalarımızın sayısını 1000;e çıkarmayı hedefliyoruz.''
Kategori : EKONOMİ