2009 yılı medya ve pazarlama (M&M), yılın medya ajansı ödülü kazananı MediaCom.
10 Eylül’de gerçekleştirilen ödül töreninde MediaCom network’u tüm rakiplerini geride bırakarak bu prestijli ödülün sahibi olurken aynı zamanda iki bireysel kampanyası ile de ödüle layık görüldü. (Braun ve Mars Pedigree)
MediaCom’un sektördeki etkinliğinin altı shortliste kalan iş sayısı ile de çizildi. Toplam 18 kate Promosyon Çakmak goride 11 MediaCom kampanyası, kendisine en yakın ajansın yaklaşık 3 katından fazla işle shortliste kalmayı başardı.
MediaCom’un uluslararası bölüm başkanı Gavin Duke konu ile ilgili olarak “Ekonomik açıdan inişli çıkışlı bir yıl geçirdiğimiz senede, çalışanlarımızın sonsuz emeği ve başarısının bu şekilde imrenilecek derecede ödül kazanmamızla tastik edilmesi bizim için çok sevindirici. Shortliste kalan kampanya sayısına kişisel olarak ben çok sevindim. Çünkü bu MediaCom’un farklı kategoriler ve coğrafyalarda yaratıcı ve efektif kampanyalar yaratmadaki artan gücünü göstermekte” dedi.
MediaCom’un kazananları şu kategorilerden oluştu : “Pedigree Adoption Drive” En iyi şirket sosyal sorumluluk kampanyası / CSR ve En iyi uluslararası lansman kampanyası ile Braun BodycruZer.
MediaCom CEO’su ve yönetim kurulu başkanı Stephen Allan ise : “Bir yıl once bu görevi aldığımda MediaCom’un başarılı işler üreten yetenekli insanlar ile dolu olduğunu biliyordum fakat belki her zaman hakettiğimiz başarıyı elde edemiyorduk. Geçtiğimiz 12 ay içinde networkteki işlerimizin değerini anlatacak, çalışanlarımızı bu yönde cesaretlendirecek, yenilikçi ve yaratıcı yanlarını ortaya çıkaracak bir dizi prosedürleri uygulamaya koyduk – bu sebepten dolayı kamuoyu önünde, müşterilerimiz için tüm dünyada yapmakta oldukları mükemmel işlerin tasdik edilmiş olması çok sevindirici. Yılın medya ajansı olmaktan gurur duyuyor ama bu şerefin üzerine fazlasını katmak için de sabırsızlanıyoruz”
Kategori : EKONOMİ