Dayanıklı Tüketim Malları Satıcılar Derneği (DAYSAD) Başkanı Ali Eldem, hiçbir ta seo cirin, müşterisini kuş beyinli, inek, koyun, kaz, balık ve benzeri gibi görmeyeceğini ve düşünmeyeceğini söyledi.
Eldem, yaptığı yazılı açıklamada, tüketicinin, oluşan fiyatla, reklamı veren firmadan farklı ve bu firmanın dışında bir yerden ürünü satın alıyor olmasının, ''Kaz kafalı, kuş beyinli, sazan, koyun ya da inek'' olmasını gerektirmediğini belirterek, ''Tüketiciyi, geleneksel çarşı mağazalarını ve kendisinden başka bu ürünleri satan hipermarketleri itham eden ve haksız rekabet yapan bu reklamın, ülkemizin hoşgörüsüne sığınması mümkün mü?'' görüşüne yer verdi.
Kategori : EKONOMİ